نوشته شده در 5 دیدگاه

اکسس کنترل

مدار hmi-1 قفل کارتی دربازکن هوشمند کارتی

سیستم اکسس کنترل

هنگام اتصال نرم افزار به HMI-1 ، نرم افزار می تواند HMI-1 را به حالت کنترل دسترسی تنظیم کند.
در زمان استاندارد و شرایط عادی در حالت خود کار مدار در وضعیت خودکار قرار میگیرد. در این وضعیت اگر کارت به کارتخوان مدار نزدیک شود آنگاه مدار در بانک اطلاعات خودش شروع به جستجو می کند و این جستجو در کارت هایی است که قبلا توسط کارت برنامه ریزی تعریف شده و یا توسط نرم افزار
درصورتی که تاریخ انقضای آن کارت فرا نرسیده باشد آنگاه فرمان مربوطه برای باز شدن رله و یا باز شدن موتور و جک صادر میشود.
ولی وقتی در مد کنترل تردد است فقط کارتهایی در درون مدار تعریف میشوند که نیازی به اتصال سرور نداشته باشند. این قبیل کارتها معمولا برای مدیران مجموعه و مستخدمین رده بالا و سیستم امنیتی تعریف میشوند. سامانه ابتدا در حافظه خود به سراغ کارت زده شده میگردد. اگر پیدا بشود یعنی که این کارت باید در هر شرایطی در را باز کند. ولی اگر در حافظه نباشد یعنی که این کارت باید توسط سرور پردازش بشود.

مدار hmi-1
مدار hmi-1

در سامانه اگر تشخیص داده  بشود که کارت در این ساعت و تاریخ بخصوص مجاز به باز کردن این در خاص است  . آنگاه فرمان باز شدن را برای این قفل ارسال خواهد نمود.

در سامانه یک روال شمارشی وجود دارد که در ابتدا این عدد از سمت مدار به سرور ارسال میگردد. این عدد در سرور پردازش شده و طبق یک آلگوریتم عدد جدیدی بوجود می آید. این عدد جدید در انتهای پکت ارسال میگردد درصورت صحت اطلاعات این پکت پذیرش خواهد شد وگرنه هیچگونه ترتیب اثری به پکت داده نمیشود.

Visits: 21

5 دیدگاه دربارهٔ «اکسس کنترل»

  1. در پروژه ما هر مدل سامانه خارجی نصب کردیم با مشکل مواجه شدیم. ولی با این سیستم همه مشکلات ما حل شده.
    تشکر از سافتلاک

    1. خواهش
      اگر هر سوالی هست بفرمایید درخدمتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *