سیاست حفظ حریم خصوصی

 

سیاست حفظ حریم خصوصی

ما چه کسی هستیم

آدرس وب سایت ما: https://softlock.ir است.

نظرات

هنگامی که بازدیدکنندگان در سایت نظر می گذارند ، ما داده های نشان داده شده در فرم نظرات و همچنین آدرس IP بازدید کننده و رشته عامل کاربر مرورگر را برای کمک به تشخیص هرزنامه ، جمع آوری می کنیم.

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (هش نیز نامیده می شود) ممکن است در اختیار سرویس Gravatar قرار گیرد تا ببینید آیا از آن استفاده می کنید یا خیر. خط مشی رازداری خدمات Gravatar در اینجا موجود است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما ، تصویر نمایه شما در متن نظر شما برای عموم قابل مشاهده است.

رسانه ها

اگر تصاویر را در وب سایت بارگذاری می کنید ، باید از بارگذاری تصاویر با داده های مکان تعبیه شده (EXIF GPS) خودداری کنید. بازدید کنندگان از وب سایت می توانند هرگونه داده های مکان را از تصاویر موجود در وب سایت بارگیری و استخراج کنند.

در صورت ارسال نظر درباره سایت ما ، می توانید نام ، آدرس ایمیل و وب سایت خود را در کوکی ها ذخیره کنید. اینها برای راحتی شماست تا در صورت ارسال نظر دیگر مجبور نشوید دوباره مشخصات خود را پر کنید. دوام این کوکی ها یک سال خواهد بود. .

اگر از صفحه ورود به سایت ما بازدید کنید ، ما یک کوکی موقت تنظیم می کنیم تا تعیین کنیم مرورگر شما کوکی ها را قبول می کند. این کوکی فاقد داده های شخصی است و با بستن مرورگر خود از آن صرف نظر می شود.

هنگام ورود به سیستم ، ما چندین کوکی نیز برای ذخیره اطلاعات ورود به سیستم و گزینه های نمایش صفحه شما تنظیم خواهیم کرد. کوکی های ورود به سیستم دو روز و کوکی های گزینه های صفحه برای یک سال دوام می آورند. اگر “به خاطر بسپار” را انتخاب کنید ، ورود شما به مدت دو هفته ادامه دارد. اگر از حساب خود خارج شوید ، کوکی های ورود به سیستم حذف می شوند.

اگر مقاله ای را ویرایش یا منتشر کنید ، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره می شود. این کوکی فاقد اطلاعات شخصی است و به سادگی شناسه پست مقاله ای را که ویرایش کرده اید نشان می دهد. منقضی می شود بعد از 1 روز.

محتوای جاسازی شده از وب سایت های دیگر

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای جاسازی شده (به عنوان مثال فیلم ، عکس ، مقاله و غیره) باشد. رفتار محتوای جاسازی شده از وب سایت های دیگر دقیقاً به همان روشی است که گویی بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

این وب سایت ها ممکن است داده های مربوط به شما را جمع آوری کنند ، از کوکی ها استفاده کنند ، ردیابی شخص ثالث دیگری را تعبیه کنند و بر تعامل شما با آن محتوای تعبیه شده نظارت داشته باشند ، از جمله اینکه در صورت داشتن حساب و ورود به آن وب سایت ، تعامل شما با محتوای تعبیه شده را ردیابی کنید.

ما اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می گذاریم

 در صورت درخواست بازنشانی گذرواژه ، آدرس IP شما در ایمیل بازنشانی قرار خواهد گرفت.

چه مدت داده های شما را حفظ می کنیم

اگر نظری بگذارید ، نظر و فراداده آن برای مدت نامحدود حفظ می شود. این امر به این دلیل است که می توانیم هرگونه نظر بعدی را بجای نگه داشتن در صف تعدیل ، به طور خودکار شناسایی و تأیید کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می کنند (در صورت وجود) ، ما همچنین اطلاعات شخصی آنها را در مشخصات کاربر خود ذخیره می کنیم. همه کاربران می توانند در هر زمان اطلاعات شخصی خود را مشاهده ، ویرایش یا حذف کنند (به جز اینکه نمی توانند نام کاربری خود را تغییر دهند). مدیران وب سایت همچنین می توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند

چه حقوقی بر داده های خود دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظراتی راجع به آن نظر داده اید ، می توانید درخواست دریافت پرونده صادر شده اطلاعات شخصی را که درباره شما نگهداری می کنیم ، از جمله هر داده ای که به ما ارائه داده اید ، کنید. همچنین می توانید درخواست کنید که هرگونه اطلاعات شخصی در مورد شما را پاک کنیم. این شامل هیچ داده ای نیست که ما برای اهداف اداری ، حقوقی یا امنیتی نگهداری کنیم.

جایی که ما اطلاعات شما را ارسال می کنیم

ممکن است نظرات بازدید کنندگان از طریق یک سرویس خودکار شناسایی هرزنامه بررسی شود.

قوانین و مقررات مربوط به فروشگاه سافت لاک

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “سافت لاک” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “سافت لاک” بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “سافت لاک” از منابع اطلاعاتی که توسط نمایندگی‌های کالا ارائه می‌شوند تأمین می‌شود:
از این رو فروشگاه اینترنتی “سافت لاک” هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی بر عهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در به‌روزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی “سافت لاک” هیچ‌گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می‌تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می‌باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت‌افزاری و غیره) نمی‌پذیرد.

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی “سافت لاک” به‌هیچ‌وجه اطلاعات منحصربه‌فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها متعهد است حتی‌المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفاً براى استفاده شخصى و غیرتجاری شما عرضه شده است. هرگونه سوءاستفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی‌تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویس‌ها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفاً با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “سافت لاک” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “سافت لاک”می‌باشد.

قوانین و مقررات مربوط به فروش و تحویل سفارش

در صورتی که سافت لاک به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات‌ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می‌شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.

قوانین و مقررات مربوط به روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “۰۹۱۳۳۰۵۵۹۵۳ “و یا ایمیل info@hemmateirani.com به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۴۸ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می‌سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری می‌گردد)

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز از طریق واریز عودت داده نخواهد شد.

این انصراف برای کالاهای زیر امکان‌پذیر نمی‌باشد:

– کالاهایی که قیمت آن‌ها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می‌شود.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “۰۹۱۳۳۰۵۵۹۵۳ “و یا ایمیل info@hemmateirani.com به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مجدداً برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع‌رسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

قوانین و مقررات مربوط به مدت زمان تحویل

زمان تحویل کالا از زمان پرداخت تا ۴۸ ساعت کاری بعد از ثبت سفارش به صورت نهایی در سایت صورت می پذیرد و مشتری می تواند زمان تحویل را در ارتباط با کارشناس فروش سایت مشخص نماید.

قوانین و مقررات مربوط به استرداد وجه

زمان استرداد وجه در صورت انصراف از خرید کالا ۲۴ ساعت پس از انصراف می باشد و روند استرداد وجه به اینصورت است که کارشناسان فروشگاه با شما تماس حاصل کرده و کارت بانکی که متعلق به کد ملی خریدار می باشد را از شما دریافت کرده و وجه به حساب شما بازگردانده می شود .

نکته : در صورتی که کارت به نام مالک کد ملی نباشد امکان استرداد وجه به حساب شخص دیگر امکانپذیر نمی باشد .

قوانین و مقررات مربوط به ساعت پاسخگویی

ساعات کار برای روزهای شنبه الی چهارشنبه (غیر تعطیل) ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها (غیر تعطیل) ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴ می‌باشد.

تبصره : ملاک ایام کاری و غیر کاری تقویم رسمی کشور می‌باشد.

قوانین و مقررات مربوط به نحوه پرداخت وجه

پرداخت وجه مطابق فاکتور اعلامی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی قابل انجام می باشد و هر گونه واریز وجه خارج از این قوانین قابل پذیرش نمی باشد.

قوانین و مقررات مربوط به شیوه حمل

حمل و نقل کالا از طریق ارسال با پست صورت می پذیرد و در شهر اصفهان از طریق پیک صورت می گیرد.

قوانین و مقررات مربوط به نحوه پشتیبانی و خدمات

پشتیبانی سایت از طریق تلفن “09133274867 “و یا ایمیل info@softlock.ir به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه قابل انجام می باشد.

Visits: 18